تبدیل همه فرمت ها در سایت Online-ConVert
وبلاگ علمی و تفریحی
جدیدترین نرم افزار ها , مطالب و مقاله های مهندسی
تبلیغات
درباره ما


حامد هاشمی ٍ با سلام این وبلاگ جهت ارتقاء دانش فنی مهندسی ایجاد شده است مطالب و مسائل متفرقه صرفآ جهت کاهش یکنواختی وبلاگ است هر مطلبی که فکر کردید در شآن این وبلاگ نیست گزارش دهید هر مطلبی که فکر میکنید به قوم یا قبیله ای بی احترامی شده گزارش دهید هر مطلبی که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است گزارش دهید با تشکر
ایمیل : hamedhashemiii@yahoo.com
نویسندگان
ساعت
اطلاعات

تبدیل همه فرمت ها در سایت Online-ConVert



 

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که بخواهید یک فایل صوتی را از فرمتی مثلا wav به mp3 تبدیل کنید یا اینکه فرمت تصویری avi را به mkv؟ و یا اصلا تا به حال نیاز به ساخت یک فایل PDF داشته اید؟

برای انجام هرکدام از این کارها شما نیاز به داشتن ابزار مخصوص به همان کار هستید. برای مثال نمیتوانید با یک تبدیل کننده صوتی اسناد Doc را به PDF تبدیل کنید یا از ان برای تبدیل ویدیو استفاده کنید.

Online Convert

اما می‌توانید با استفاده از Online-ConVert همه این کار ها را در یک محیط آن هم به صورت آنلاین انجام دهید. این سایت با ارایه هرگونه فرمت فایلی که نیاز به تبدیل دارد شما را از هر گونه ابزار تبدیل دیگری بی نیاز خواهد کرد. مهمتر از همه این است که آنلاین اینکار را برای شما انجام میدهد.

پس از ورود به سایت شما قادر خواهید بود از میان خیل عظیم فرمت ها یکی از فرمتهای Image, Audio, Video, Document, E-book را انتخاب کنید و بعد از آپلود فایل مورد نظرتان, فایل تبدیل شده‌ی آن را دریافت کنید. این سایت حتی به شما امکان میدهد محتوای مورد نظر خود را با تعداد زیادی الگوریتم مانند md5, haval و … کدگزاری یا hash کنید.

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,